Sommarstugan here i come!

Idag drar jag till min sommarstuga som ligger ca. 50mil bort vilket betyder sju timmar i bil!
Har laddat upp med massa bra böcker och kanske får även jag sitta lite vid ratten. Tyvärr finns det inget internet där uppe (väldigt primitivt) men jag får väl överleva ändå!
Igår så fick vi nya hästar i min ridgrupp och jag fick Barcelona. Hon är faktiskt riktigt bra men jag har aldrig ridit henne förut så gårdagen var ju allt annat än perfekt men jag tror att vi kan passa bra ihop om vi bara får jobba på tillsammans!
I måndags så var jag och hämtade min nya väst som jag klickade hem på tradera och den var precis lagom stor (phu) den är liksom lite tunnare och bara med knappar (ingen dragkedja) som jag ska ha över en vanlig långärmad. Färgen var precis rätt och om det blir för varmt för att ha den nu så kopmmer jag iallafall vara skitsnygg i höst!
Här kommer lite bilder på Barcelona när Frida rider
Det är jag som fotat med en kompis kamera och som ni ser så är jag en usel fotograf!
Hästen är ju iallafall söt

Kommentarer
Postat av: Sofia & Petra - RACEHORSES

Fint schabrak :)

2011-04-29 @ 23:16:42
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0