Saknad!

Satt förut med mamma och höll på lite vid våran stationära dator och hittade den  här bilden på mig och Uffe. Nästan så jag börjar gråta när jag ser den efter som det var sista gången jag red honom och han var liksom "min" häst på ridskolan den som jag kunde rida bäst och kunde liksom knapparna på och sen var han tvungen att gå och bryta benet i hagen! Nu springer han iallafall på de gröna ängarna och har det förmodligen väldigt bra...


Kvalitén är sämst eftersom den är tagen med en gammal digitalkamera och min mamma är inte direkt mästerfotograf...

Varför ska alla bra hästar försvinna?!!

Sista ritten var på tävlingsbanan och gav mig mitt personliga rekord på ca.63% en underbar häst med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0