nehepp

så blev det ingen uppdatering denna helg. Har haft fullt upp faktiskt igår så for vi runt hela dagen och idag också. Mormor fyller ju år idag så vi var där från 10 till 14, sen har mamma och jag städat och kört lite mer och sen nu på kvällen så slappade jag och Frida framför Underworld.

Imorgon så är jag "ledig" och ska åka och kolla synen för det känns som jag har börjat sett ännu sämre nu och man vill ju kunna ha solisar i sommar utan att vara blind liksom :P Nej riktigt så var ju inte tanken det handlar mer om att jag inte kan ha glasögon i stallet och det är störande när man inte ser hela ridhuset utan bara de första tjugo metrarna. Sen blir det plugg för hela slanten! Har sjukt mycket som ska bli klart denna vecka...

På Tisdag så ska jag rida Jaruza så vi får se om det kanske kan komma lite bilder från det kanske? om jag hittar någon välvillig själ som vill fota såklart! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0