Lite borta...

Har varit lite borta på sistonde, har haft mycket och göra men mest bara varit trött. Har nyss skrivit prov gick på sådär en knapp halvtimme och lektionen är två timmar lång så nu tänkte jag försöka ta mig samman lite och kanske plugga.

Idag kommer det bli plugg för hela slanten om man säger så. Hoppas att bli färdig med de flesta uppgifterna så jag slipper dem nästa vecka. Då tänkte jag börja med några idrottsarbeten och göra klart dem så att jag slipper göra dem i maj när man är asstressad.

Nu plugg! :(

Kommentarer
Postat av: Jennifer<33

Det du skrev på dressyrmupparnas blogg om att ponnyakuten inte är gratis. Det är den bara att man får ta med sitt eget hö!!!! Så kom inte och säg att dom såkallat snor deras andras platser!!!!

2011-04-07 @ 15:58:31
URL: http://Ingen:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0