Impulsshopping!

Idag så gick jag och Frida och åt på stan för i skolan var det pannerad fisk (usch) så vi traskade iväg till Jensen bofhus och käkade varsin lunchbiff. Jättegod biff där till ett alldeles lagom pris. Efter det så gick vi till Cubus för jag hade sett några jeans där som jag tyckte såg bra ut men de var snyggare när de låg på hyllan om man säger så... Istället löpte jag två stycken långärmade t-shirts en svart och en ljusrosa, och en blå vringad tröja. Efter det skulle Frida ha lektion så jag gick själv till Bik Bok där jag köpte en rosa stickad tröja som jag tittat på jättelänge men inte har vetat om jag skulle köpa eller inte men idag så blev det så!


Jensen Bofhus


Me like impulsshopping! Lite sne bild men man ser lite iallfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0