Effektivitet...eller inte

Idag så gick jag upp vid tio, skönt!, traskade över till Frida och tog med henne tillbaka till mitt hus och började plugga. Skrev på en psykologi grej som var astråkig om jag ska vara ärlig efter ett tag så käkade vi lite köttbullar och tog efter det en promenad.

Vid två drog vi till stallet och plockade in hästarna och borstade och trimmade Kalle eftersom de ska träna för Schöneman idag! ska filma och förhoppningsvis få något kort också som kan läggas upp här.

Skrev nyss färdigt psykologin och ska äta typ nu och sen bär det av!

PS. Tuva har lovat att fota mig och Jaruza imorrn så då kommer det upp bilder!! jag ska också försöka få Frida att filma mig sen på kvällen när jag rider lektion!

Kommentarer
Postat av: Hästryttaren

Hoppas att du har haft en bra dag :)

2011-04-18 @ 22:53:33
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Hej, jätte fin blogg! På våran blogg uppdaterar vi ofta, skriver om saker och ting runt hästar och deras liv. Något inlägg om hundar finns också :) Skriv gärna vad du tycker ska finnas med på våran blogg. Annars hoppas jag du lämnar ett hovavtryck innan du går :) Trevlig dag, / Linnea genom tavlingsryttarnaa

2011-04-19 @ 11:42:43
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0