Dagens hår!

Inatt så provade jag att sova med två flätor för att håret skulle bli vågigt för jag har inte haft vågigt hår sen jag klippte av det och tänkte se hur jag ser ut i det. Jag själv tycker att jag passade bra i det, men vad tycker ni?

Är det snyggt eller rent ut sagt fult?

Så här ser jag ut!
Ganska dålig bild så det syns inte så bra plus att jag haft det hela dagen

 

Sen vill jag tacka Nadja också som förstod vad jag menade med min kommentar och jag håller helt med dig Nadja; Det är väl en självklarhet att man tar med sig hö till sin häst om man ska vara borta i två veckor!! speciellt om man får träna gratis som det nu verkar som att de får!

Idag blir det lite jobb i stallet nu på eftermiddagen så nu ska jag svida om och cykla iväg!

Kommentarer
Postat av: Saga

Du skrev en fråga på dressyrmupparna där du undrade var rollkur är, så jag började förklara det i den här kommentaren när det plötsligt slog mig att det faktiskt finns en film på YT som har beskrivit det mycket bättre än vad jag kan göra:

http://www.youtube.com/watch?v=4UwqyMCr_7c

2011-04-08 @ 18:26:33
URL: http://dreamsphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0