Dagen!

Idag så hade jag sovmorgon till kvart över nio, skönt!, och hade psykologi. Mest föreläsning hela lektionen och ganska tråkigt om jag ska vara ärlig men, men... Efter det Frida och jag lunch och knallade upp på stan. New Yorker har öppnat i örebro nu och jag hittade en vit blus som kommer användas flitigt denna sommar!
Efter det så gick jag tillbaka till skolan och hade Nationella hör i Franska vilket gick asdåligt, från MVG på förra hörövningen till vad jag förmodar blir ett mycket svagt G idag. Fattade verkligen ingenting!
Shoppingsugen som jag var så gick jag in på JC sen och köpte ett par nya jeans eftersom mina andra gick sönder lite i sommar stugan. Jag hittade också en tunn sjal på Cubus och ett brun/beigt nagellack (JC)
Om en stund ska jag åka och jobba (suck) och är väl hemma till klockan nio eller strax efter.
Bilder på allt kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0