Plugga!

Imorse bar det iväg till skridskohallen för att ha idrottslektion. Jag var jättestel i kroppen efter gårdagens hoppträning på Tårtan (berättar mer sen) så i början gick det väl sådär. Jag har faktiskt alltid tyckt att det vart kul att åka skridskor så efter en stund kände jag mig som mitt gamla vanliga jag. Lektionen vi hade var faktiskt rolig inte bara en massa hockey liksom. I skolan sen kunde jag inte koncentrera mig alls så det får jag väl ta igen nu helt enkelt.

Slutade vid fyra och tog sedan den smockade bussen hem till Nya Hjärsta. Eftersom det snöade som tusan ville ju såklart alla åka buss så det var en lagomt kul bussresa kan jag säga. När jag kom hem var hela framsidan igensnöad så då fick jag skotta lite, så nu har jag sådär lagomt ont i ryggen. Kom sedan in till en superhungrig katt som sprang runt mina ben och pep eftersom hon var så hungrig. Efter det så har jag suttit och pluggat svenska eftersom jag ska hålla tal imorgon. Först så var jag lite deppig eftersom jag fortfarande inte hunnit skriva färdigt talet och kände att jag hade hjärnsläpp men sen fick jag ett sk. flow och nu är det färdigt!

Nu ska jag fixa ett par snygga talkort att ha imorrn och jobba lite Företagsekonomi!



Det var som sagt ganska snöigt när jag kom hem



Drack lite oboy medans jag skrev, mums!




Såhär trött är min katt, Sally, just nu!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter skönt, fast såklart jobbigt med :)

2011-02-10 @ 20:03:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Märta

Ja det är skönt och bli av med skolarbetet, men som sagt jobbigt!!

2011-02-10 @ 20:19:00
URL: http://annalouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0