Om idag!

Idag har jag ridit Tårtan, gick förhållandevis bra men han var väldigt stark och låg mycket i handen. Försökte då att sitta i mer med sätet och driva på mer för att få honom att skjuta på bättre bakifrån, men han var lite som tuggumi i bakkärran idag kan man säga! Blev iallafall lite lösgjord och fick traggla med några byten på slutet vilket var vad han behövde idag.

Provade mina nya benlindor från hööks, inga speciella bara sånna med både flece och elastiskt i svart. Kände mig egentligen ganska fånig när jag lindade på dem men jag tycker att det är jättekul att linda ben! (jag är knäpp jag vet) helst av allt sklle hästen va knoppad, ha svansfläta och lindade ben runt om varje gång jag rider eftersom jag tycker det är så kul att bara pyssla, men det skulle ta upp alltför mycket av min tid.

Funderar på att be någon fota mig när jag rider Tårtan så att ni kan få se lite hur det ser ut, har själv inga bilder när jag rider honom så det behöver fixas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0