Om dagen!

Idag var jag supertrött när jag vaknade och kände att jag helst skulle sluppit skolanmen jag släpade mig iväg ändå. Hade svenska, företagsekonomi och matte idag vilket inte är några superfavoriter :(

Efer skolan körde jag lektion, gick ganska bra men en gång missade jag att det kom en människa och gick så min lärare fick bromsa ;P ingen skada skedd men efter det så tittade jag väldigt noga när jag skulle backa... :D

Gick sedan och simmade på Eyrabadet och satt en stund i bastun, det var riktigt skönt!

Mamma kom vid fyra och hämtade mig så skulle vi åka till Till Häst eftersom vi trodde att de hade rea där. När vi kom fram hade de ingen rea alls och de produkter de hade var så dyra att jag inte ville köpa dem trots att jag hade fem hundra i presentkort!
Istället åkte vi till Hööks och kollade lite, jag köpte ett par svarta benlindor som jag ska ha på Tårtan sånna med både flece och elastiskt. Mamma köpte en regnoverall till Pia, min farmors lilla hund.

Snart ska jag käka pannkakor och sen ska jag åka och rida lektion.

"Lilla" andflocken som jag gick förbi påväg till Eyra




Måste hitta min kamera laddare, hatar mobilkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0