Nu var det länge sen...

Har varit lite att ta tag i i skolan den här veckan så uppdateringen blev ju självklart sämst!
Jag berättar lite kort vad jag gjort;

I torsdags så hade vi isklättring på idrotten ute vid gustavsvik, var superkul men man fick ont som fan i fötterna av remmarna som satt runt vristen och armarna fick sig en rejäl genomkörare. Efter det så kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och shoppade lite (oväntat jag vet). Åkte först till en jaktbutik som pappa ville kolla lite i eftersom de hade rea, där hittade jag ett par kängor som var asbra som vi köpte. Efter det drog vi till stadium outlet där jag köpte två stycken microflece tröjor som är underbart sköna! Resten av kvällen så chillade vi hemma.

I fredags så drog jag på stan med Frida efter skolan och köpte ett linne och lite andra grejer. Vi tog en fika på hälls, mysigt! Efter det bar det av till stallet där jag jobbade till halv åtta.

På lördagsförmiddan drog jag till eyra och simmade och solade, aaassskönt! Sen åkte jag till stallet och hade barnkalas med fyra jättesöta  ungar från USA de kunde typ bara engelska så jag fick visa mina skills! Efterdet var jag hela eftermiddagen i stallet och tittade på ponnytävlingarna. På kvällen drog jag till syster och hade kul med henne, per (hennes pojkvän) och Sebbe (pers kompis). Tittade lite på film och hade allmänt trevligt. Sov sedan över där och har varit där fram till typ en timme sedan.

Min smarta syster lyckades att smälta ner en bunke nu på kvällen så jag luktade bränd pvcplast innan jag duschade och har fortfarande plastsmak i munnen, trots att jag har borstat tänderna!

Imorrn börjar jag 12.30 så jag ska sooova. Uppdateringen kommer också att bli tusen gånger bättre nu, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0