Idé torkan har försvunnit!

Nu var det ett tag sedan jag skrev för jag har haft värsta idétorkan men sen vände vinden och nu känns det som att jag är back on track!

Tänkte börja med att berötta lite om mitt lov, måndag till torsdag så var det teorikurs på trafikskolan som gällde upp till klockan nio varje morgon så det var ingen dans på rosor så att säga. Har ju såklart varit i stallet lite också men det har ändå varit förvånansvärt lite, måndag till tisdag så var det övernattning, på tisdagen så hade jag ju ridlektion på kvällen och sen jobbade jag onsdag kväll. För övrigt så har jag inte varit där något mer och det känns faktiskt väldigt skönt!

På fredag följde jag med min syster och hennes pojkvän hem till honom i Karlstad för att bara slappa lite. Hans föräldrar och minsta lillebror var borta så vi blev fyra i huset, jag, Astrid, Per och Pers bror Gustav. Vi hade det väldigt mysigt speciellt på lördagen då Gustav (med lite hjälp  från astrid och per) lagade fyra rätters middag. Tomatsoppa, pasta med pesto, "italienska köttbullar" och hemgjord chokladmousse till efterrätt. Det var mathimlen!

Förövrigt så spelade jag mest tv-spel(Zelda!) hela helgen och så tittade vi på film, en otroligt skön semesterhelg med andra ord!

Idag så gick jag inte till skolan, kände mig inte riktigt frisk, så jag stannade hemma och städade mitt rum istället. Åkte till syrran vid klockan sex och åt tacotårta (mums!) och sen drog hon, jag och mamma till marieberg för att göra några snabba inköp. Detta kom jag hem med:


Två klockor och ett armband från Ur & Penn



Och en mascara från Isadora




Och ett halsband och armband från hjärt och lungfonden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0