Full rulle!

Igår var det övernattning i stallet så jag har hållt igång hela kvällen, kul men jobbigt! Fick gå upp i ottan för att käka lite frukost och sedan åka iväg till teorikursen.

Efter teorikursen så gick jag och Frida till Eyra och simmade lite och solade. Jag var så trött så jag låg och halvsov i solariet och det var riktigt skönt! "Bruna" men hungriga gick vi till Bara Vara där vi träffade Tina, käkade god paj och pratade. En helt okej dag med andra ord!

Ikväll så ska jag rida men jag är inte dirket taggad. Är liksom inne i en svacka just nu och ingenting funkar! Sist kunde jag inte ens få min häst att stanna utan var tvungen att dra i tygeln för att nån gång få stopp och det är ju inte en taggad häst direkt... Måste försöka börja om och släppa allt dåligt men det är så svårt!

Nu ska jag liggaoch titta på lite SATC och förhoppningsvis få lite sömn, de sextimmarna jag fick inatt var liksom inte tillräckligt och jag känner mig helt mör i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0